Status på deres fremtid?
Status på deres fremtid?
Hej.
Er der nogen der ved noget omkring fremtiden for Logic Group og deres produkter?
Når man kigger på deres hjemmeside, så sker der ikke meget.
F. eks. deres Matrix med dobbeltrelæ, står stadig som kommer snart.
Er der nogen der ved noget omkring fremtiden for Logic Group og deres produkter?
/Per
Re: Status på deres fremtid?
Jeg tror bare de har en elendig hjemmesideansvarlig.perbau skrev:Hej.
Jeg købte en Matrix dobbeltrelæ hos youcontrol for en måneds tid siden og fik også lidt support af LG.
Jeg har også to ZRB klar til montering hos min bror, hjemmesiden får de ikke opdateret, og de er lagt ned af support og udvikling af alt andet end det.
Jeg tænker det nok skal gå, selvom de har lidt at indhente på både udvikling og hjemmeside.
Jeg tænker det nok skal gå, selvom de har lidt at indhente på både udvikling og hjemmeside.
-
- Geografisk sted: Danmark
Jeg har lige installeret en ZRB.
De virker ret levende. Jeg har talt/skrevet med fire forskellige derude indenfor den sidste måned.
Jeg har også undret mig over websiden.
De virker ret levende. Jeg har talt/skrevet med fire forskellige derude indenfor den sidste måned.

Jeg har også undret mig over websiden.
Mvh
Morten
Morten
ZRB har dog den store ulempe af den sekundære udgang ikke helt kører så godt som den primære - fx med associationer
-
Jeg spurgte lige Kim.
De er en webmaster nede og er i gang med at finde en ny.
Så der går nok lidt endnu.
De er en webmaster nede og er i gang med at finde en ny.
Så der går nok lidt endnu.

Mvh
Morten
Morten
Hej Brian.
På hvad måde kører den ikke så godt? Fungerer det ikke, eller hvad tænker du på?
/Per
Jeg har lavet således at alle korrespondancer tænder lyset i knappen når lyskilden er tændt, det er lavet via associationer, men det virker ikke med relæ 2 på ZRB, så den får ikke status sendt til den associerede knap, og du skal derfor trykke to gange, hvis status er ændret siden sidst, og du kan ikke stole på lyset i dem.
Reaktionstiden på ZRB er også højere end på ZDB fra du trykker til den rent faktisk tænder/slukker, så nogle gange får du trykket flere gange, det giver nogle gange et helt lysshow
-
Hej Brian.
Hvilke firmware har du på?
Jeg har ikke umiddelbart problemer på 0.4, men jeg har heller ikke sat ret meget op. den bliver bare styret fra HomeSeer.
Jeg har ikke umiddelbart problemer på 0.4, men jeg har heller ikke sat ret meget op. den bliver bare styret fra HomeSeer.
Mvh
Morten
Morten
Det skal jeg lige have tjekket, for lige nu er de pakket ned fordi de skal endelig monteres på søndag (de har været monteret i en hjemmelavet testbænk til nu), men jeg har lavet det hele med associationer, altså så enhederne kommunikerer med hinanden fremfor igennem GatewayMorten H. Nielsen skrev:Hej Brian.
-
Jeg har ofte kontakt med dem, og de har simpelthen bare for travlt i forhold til de resurser de har til rådighed.
Go`weekend til jer alle

Der er netop kommet en ny firmware der også ændrer i hvordan den sættes op.BrianDS skrev: ↑22 okt 2021, 10:05 Det skal jeg lige have tjekket, for lige nu er de pakket ned fordi de skal endelig monteres på søndag (de har været monteret i en hjemmelavet testbænk til nu), men jeg har lavet det hele med associationer, altså så enhederne kommunikerer med hinanden fremfor igennem Gateway
"Firmware version 0.5 er et meget stort skift fra tidligere versioner, der er lavet om i hvordan man allokerer tasterne til de to relæer så man kan styre gardinmotorer.
Konfigurationsparameter 1 – 4 er nu helt anderledes."
Så den nye firmware kom hurtigere end enheden, der stadig er på vej med pakkefirmaet.
/Per
Okay, det må jeg lige have kigget på 

-
Brian send mig en besked hvis du ønsker den nye manual og FW så sender jeg denne til dig