ZHC5010 knapper på Matrix

forum about Logic Group (ZHC5010)
Besvar
lurendrejer

ZHC5010 knapper på Matrix

Indlæg af lurendrejer »

Hejsa.

Kan knapperne fra ZHC5010 (LG) benyttes på Matrix?
Jeg har ZHC i hele hytten og vil gerne udskifte et par stykker til dæmpere - uden at det kommer til at se helt tosset ud. :)

Hvis det eventuelt kunne gøres omvendt, matrix-knapper på zhc kunne det jo også være en løsning.
Morten H. Nielsen
Geografisk sted: Danmark

Re: ZHC5010 knapper på Matrix

Indlæg af Morten H. Nielsen »

Det er desværre ikke samme hus.

Jeg har leget med nogle Matrix knapper på ZHC, som jeg var så heldig at få af Kim fra Logic Group. De havde lavet en test serie, som de opgav. Jeg har også opgivet. :-( Der er noget spænding i materialet, der gør at knap 3 virker ad h. til.

Den anden vej ved jeg ikke med. Jeg har lige købet nogle Matrix, der netop skal udskifte ZHC. Jeg må have nogle LK tangenter et sted, jeg kan prøve med. Men jeg tror ikke, det virker. Det er jo netop ikke samme hus. Jeg skal nok vende tilbage. :-) Der bliver jo i hvert fald et problem med, at LK tangenter ikke er gennesigtige nok til LED.

Jeg ved ikke, om de kan "mobbes" til at lave en serie tangenter, hvis vi er nok. :-) Men vi skal i så fald nok være mange, der ønsker det.

Jeg vil også gerne have samme udseende. Jeg må være blevet gammel og kedelig. ;-)
Mvh
Morten
lurendrejer

Indlæg af lurendrejer »

Hmm..
Jeg må finde ud af noget med en modul-dimmer jeg kan bygge ind i lampen. :(
Senest rettet af lurendrejer 25 jan 2021, 14:21, rettet i alt 1 gang.
Morten H. Nielsen
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Morten H. Nielsen »

Der er ingen måde at få en LK tangent på en Matix, så vidt jeg kan se.
Mvh
Morten
Besvar