ZIF5028

forum about Logic Group (ZHC5010)
Besvar
soeren

ZIF5028

Indlæg af soeren »

Min pap-søn er i gang med at ombygge sin villa til et moderne hus, han har handlet stort ind hos YouControl. Der bliver b.la. installeret 7 stk. LogicGroup ZIF5028 som forsynes med den samme 24VDC forsyning. ZIF modulernes indgange aktivers med Fuga svagstrømstryk som sidder ude i installation. Dvs., installationen ligner en IHC installation. Jeg vil gerne køre med samme 0V ud til alle Fuga tryk. Er der nogen som ved om jeg må forbinde alle 0V klemmerne på tværs af alle 7 ZIF5028 moduler?

www.youcontrol.dk

Re: ZIF5028

Indlæg af www.youcontrol.dk »

Hej Søren

Der er to svar på dette .

1: Hvis I bruger samme strømforsyning til alle 7 stk. ZIF5028 moduler og i montere forsyningen Plus og minus ens på disse moduler, altså i de 2 klemmer ( VIN ) kan i sagtens bro koble alle 0V klemmer på de 7 moduler. I må bare ikke bro koble forsynings klemmer ( Vin ) og 0V klemmer.

2: Hvis I bruger forskellige strømforsyning til de 7 stk. ZIF5028 moduler og i montere Plus og minus ens på disse moduler, skal i brokoble alle 0VDC forsynings klemmer på modulerne altså ( VIN ) for at at fjerne potentiale forskel på disse strømforsyninger. Og så kan I sagtens bro koble alle 0V klemmer på de 7 stk. moduler. I må bare ikke bro koble forsynings klemmer ( Vin ) og 0V klemmer.
Med venlig hilsen
Mads Lund
http://www.Youcontrol.dk
+4520275925

soeren

Re: ZIF5028

Indlæg af soeren »

Hej Mads.
Tak for et meget brugbart svar. Det betyder, at jeg kan "strikke" det sammen som jeg tænkt mig, dvs. dit svar nr. 1.
Mvh.
Søren

Besvar