node-red....
-
node-red....
Ja...
Homeseer er gone - jeg kører ren node-red.
Det har taget et par timer at sætte op og alting kører hurtigere, bedre og billigere - jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige
Jeg har intet ondt at sige om homeseer - vi havde en fantastisk tid sammen, men holy fuck - node-red er smart!
Det har taget et par timer at sætte op og alting kører hurtigere, bedre og billigere - jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige

Jeg har intet ondt at sige om homeseer - vi havde en fantastisk tid sammen, men holy fuck - node-red er smart!
Re: node-red....
Kan kun være enig, kører det dog med HAlurendrejer skrev:Ja...
Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh
Erik M M
....nu med Home Assistant
Erik M M
....nu med Home Assistant
-
- Geografisk sted: Danmark
-
zwave via zwave-js (usb-controller direkte)
zigbee via conbee (flyttes til usb-controller direkte hurtigst muligt - det er dog lige meget siden det kun er udad api'et bruges, ikke som trigger)
google home selvfølgelig.
overvågning (onvif) som motion sensorer.
fjernsyn - AppleTV (primært ved 'sluk alt')
Så, lys, varme, pumper, overvågning, sky - det er vist cirka det
zigbee via conbee (flyttes til usb-controller direkte hurtigst muligt - det er dog lige meget siden det kun er udad api'et bruges, ikke som trigger)
google home selvfølgelig.
overvågning (onvif) som motion sensorer.
fjernsyn - AppleTV (primært ved 'sluk alt')
Så, lys, varme, pumper, overvågning, sky - det er vist cirka det

Senest rettet af lurendrejer 30 sep 2021, 15:53, rettet i alt 2 gange.
-
Hvad vil du gerne have? Det skulle være mere end muligt at lave interfaces via eksisterende 'plugins'

-
Kan det noget 'specielt' med det ekstra 'lag' ?erikmm skrev: ↑30 sep 2021, 06:48Kan kun være enig, kører det dog med HAlurendrejer skrev:Ja...
Sent from my iPad using Tapatalk
Mit første møde var integration til homeseer - ret hurtigt efter var jeg solgt.
Homeseers z-wave funktionalitet er eller uovertruffen - men zwave-js er bare kvikkere og kan benytte alle de perverse z-wave funktioner man kunne forestille sig (multicast, etc.)
-
Jeg har alt muligt på.lurendrejer skrev: ↑30 sep 2021, 15:45Hvad vil du gerne have? Det skulle være mere end muligt at lave interfaces via eksisterende 'plugins'![]()

Bedre Z-Wave lyder lidt spændende. Men jeg skal ikke af med HomeSeer. HS Touch bruges meget her i huset.
Mvh
Morten
Morten
-
Jeg mente hstouch interfaces 

Er conbee ikke usb?lurendrejer skrev: zigbee via conbee (flyttes til usb-controller direkte hurtigst muligt
-
Jeg benytter conbee, via deconZ's API
Det vil jeg gerne spare en arbejdsgang på.
-
Hvordan det?lurendrejer skrev:Jeg benytter conbee, via deconZ's API
-
Det forstår jeg ikke. Hvorfor blande mqtt ind i det?lurendrejer skrev:https://www.zigbee2mqtt.io/information/ ... pters.html