Z-wave og GU 10 sokkel LED pære, kan det købes eller er det wifi eller zigbee

Her kan stilles spørgsmål omkring Z-wave
Besvar
bes017

Z-wave og GU 10 sokkel LED pære, kan det købes eller er det wifi eller zigbee

Indlæg af bes017 »

Hej Forum,

Vil rigtig gerne kunne bruge mine loftspot enheder med GU 10 sokkel til Z-wave LED pære og gerne med RGB lys muligheder.

Kan man overhovedet købe en Z-wave LED GU 10 pære i verden , kan ikke se dem nogle steder til salg. ??

Er det et patent der blokere for dette ??

Aeotec sælger lidt E 27 sokkel LED pære og kan ikke finde noget der ligner en Z-wave pære med GU 10 sokkel .

Kan noget forklare dette.... er det nødvendig at gå wi-fi eller zigbee for at kunne udfylde sine GU10 loftspot med smart home pære?

Ved godt man kan bruge en z-wave smart enhed der kan styre en almindelig dæmpbar GU 10 LED pære men jeg vil rigtig gerne have mulighed for RGB lys i loftet.

Så mener Fibaro HC3 og RGB loftspot er en umulighed... ?? eller måske har du løsningen...
www.youcontrol.dk

Re: Z-wave og GU 10 sokkel LED pære, kan det købes eller er det wifi eller zigbee

Indlæg af www.youcontrol.dk »

RGB GU10 er aldrig helt slået igennem på Zwave mest on/off eller hvor der kan styres farve temperatur. Der findes lidt forskelligt i E27 fatning men er jo ikke det du søger :-)
Med venlig hilsen
Mads Lund
http://www.Youcontrol.dk
+4520275925
majbom

Re: Z-wave og GU 10 sokkel LED pære, kan det købes eller er det wifi eller zigbee

Indlæg af majbom »

Det bliver vel også nogle halvdyre pærer, hvis det skal være Z-Wave?
Jeg har lige sat 13 ikea trådfri gu10 i spotsne på vores repos - de gør det sgu fint til 59,-
Besvar