Har brugt Smoothremote som master for at sette op netværket. Det jeg gjorde som det første var at registere én Smartpower til Smoothremote, for derefter at gå i Vera og ind i devices-zwave-more zwave options og trykke på copy zwave network. Det gjør Smoothremote til primary og Vera til secondary. Så er det bare og definere hele netværket. Jeg tok mig god tid og gjorde en node færdig af gangen i Vera, samtidig som jeg skrev ned alle noder på et papir. Når så det var gjort tok jeg min Nevo S70 som jeg i forvejen hadde prog. med alle mine lamper + div. Gik så ind i setting på S70 og kørte reset på z-wave netværk, for så at få op wizard for at koble til existerende Smoothremote netværk så S70 også bliver secondary. Trykker så program på S70 og derefter knap 9 på Smoothremote og vupti så er netværket kopieret til S70. Smoothremote forbliver master, så z-switch er defineret korrekt, S70 og Vera er secondary. Kører nu alt lys og div. Smartpower med widgets i S70 og det kører bare. Det kan helt sikkert gøres annerledes, men det virker for mig+ at en viktig ting var at z-switches kører som de skal, og det gør de når de bliver defineret av smoothremote. Måske ikke så mange som kører med S70 og Vera(og har en gammel Smoothremote), men det her er én måde at gøre det på.