Homeseer Blackfriday tilbud

Fora omkring Homeseer.
Besvar
3Cubed

Homeseer Blackfriday tilbud

Indlæg af 3Cubed » man okt 22, 2018 10:15 am

Hej Homeseer brugere.

Jeg er på vej ind i Smarthome herhjemme og mit valg er Homeseer, jeg har en Intel NUC maskine det skal køre på, men jeg mangler selve Homeseer softwaren. Da jeg ikke kan finde nogen der sælger licensen brugt, har jeg tænkt mig at udnytte det tilbud de plejer at have på blackfriday, som vist nok er kommende fredag. :-)
Spørgsmålet er hvad for en version skal jeg købe? Har jeg brug for HS3 Pro? Når jeg ser på alle de moduler det indeholder, tænker man jo at det hele er nyttigt, men hvad er jeres erfaringer? Jer der er Pro brugere, udnytter i jeres Pro status? Jer der ikke er Pro brugere, er der noget fra Pro pakken I savner?
Hvis Jeres råd er HS3 er der så nogle moduler jeg skal købe med det samme?
Min plan er at opbygge et Z-Wave net, det skal kunne styrres fra vores tablets og mobiltelefoner som er en kombi af Apple og Android enheder.

På forhånd tak for jer input og hjælp. :-)

Morten H. Nielsen
Geografisk sted: Danmark

Re: Homeseer Blackfriday tilbud

Indlæg af Morten H. Nielsen » man okt 22, 2018 3:38 pm

Black Friday er da først lige inden jul? Er det ikke sidste fredag i November?

Jeg har Pro pga. HS Touch, som jeg bruger meget. Jeg ved ikke, om det stadig er skruet sådan sammen. Af HS plugins bruger jeg kun netcam og Z-Wave. Jeg bruger så 11 andre plugins, som er en blanding af betaling og freeware.

JowiHue og RFXcom er nok de vigtigste plugins ud over Z-Wave hos mig.

Du skal være sikker på, du skal bruge HS plugins, før du køber pro. Det er jo ikke helt gratis. :-|
Mvh
Morten

ldplusse
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af ldplusse » man okt 22, 2018 4:45 pm

Jeg købte også HS3 pro på black friday sidste år.
Der var ikke rigtig noget at spare ved pro for mig, men valgte pro alligevel.
Jeg benytter kun HStouch og Zwave plugins fra pro, resten af mine plugins er gratis eller betalbare.

Jeg tænkte at jeg ville bruge Z-wave dianostics modulet, til fejlsøgning på zwave. Men det har jeg aldrig fået prøvet.
Det er også mit Zigbee netværk der er størst.

Så hvis du ikke køber pro, så er det ikke fordi du kan ende med at skulle betale mere for det samme, med mindre du skal bruge mange af de plugins som er med i Pro.

ldplusse
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af ldplusse » man okt 22, 2018 4:46 pm

Det skal lige siges at jeg ikke syntes at jeg kunne bruge HomeSeers eget Zigbee plugin, men valgte det betalbare 'Jowihue' i stedet.
Jowihue har langt bedre understøttelse af nye Zigbee devices.

3Cubed

Indlæg af 3Cubed » søn nov 11, 2018 10:20 pm

Tak for info og vidensdeling.

Til info kan homeseer nu købes for halv pris. Ser ud til at vare helt til black Friday.

Besvar